Alla inlägg den 11 april 2012

Av Hilla - 11 april 2012 10:30


Igår kom alla i familjen hem sent från skolor och jobb. Då blev jag så himlans glad att se det där köttfärspaketet som låg i kylskåpet. Det går alltid att laga god och snabb vardagsmat med köttfärs tycker jag. Igår blev det pasta med köttfärssås. Lite röd pesto och färsk riven parmesan till det så blev alla lyckliga!!! Att det fanns en liten skvätt rödvin kvar sedan helgen gjorde heller ingenting...


Senare på kvällen såg vi på film tillsammans och då kom det fram påskgodis också - konstigt nog hade vi kvar lite sånt också. Det kom inte förbi så många påskkärringar här i år - eller så var vi inte hemma när de flög förbi?


        


På jobbet åt jag torskrygg med svamprisotto och sparris - det var underbart gott det också!

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards