Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Hilla - 5 maj 2012 21:30


Maken skulle på 50-års mingel för en kollega ikväll och vi funderade länge på vad han skulle köpa. När maken fyllde jämnt fick han flera ölsejdlar av kollegan av en sort som bara kan köpas på antikaffärer och loppisar. Det var ju en genomtänkt och "svåråtkomlig" present så vi måste komma på något riktigt bra till henne.


Så kom jag på en bra upplevelse-idé!


Gåvan blev ett presentkort för afternoon tea för två på Stationen i Uppsala. Det tror jag kommer att uppskattas av födelsedagsbarnet - jag hade iallafall blivit glad   


En gång var jag och några arbetskamrater på afternoon tea i Kensington palace's orangeri i Hyde Park i London. Det var kanonmysigt och vi unnade oss även varsitt glas bubbel!!!   


 

Den här bilden är tagen på Frimurarhotellet i Kalmar...

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards