Alla inlägg den 8 november 2012

Av Hilla - 8 november 2012 23:17


Ibland blir jag ombedd att skriva om en produkt eller en hemsida. Detta är ett sådant inlägg.


Vi har alltid minst tre stekpannor på gång hemma - två större och en mindre... Vartefter brukar vi tycka att stekpannorna blir ofräscha och ibland blir beläggningen dålig och då är det dags att byta ut stekpannan. Nu är det dags att slänga en av våra pannor och det är dags att köpa nytt.


Nu fick jag tips om en bra nätsida med över 100 stekpannor från ledande varumärken. Jag har kunnat jämföra de olika produkterna, se vilka om är populärast och så finns det en guide som beskriver skillnaderna mellan de olika stekpannorna. Nu är det bara att bland alla dessa olika produkter välj ut en stekpanna som till ett rimligt pris ger ett bra stekresultat.


 




Av Hilla - 8 november 2012 09:15


Igår var jag på after work med några kollegor och faktum är att jag kom direkt från jobbet med uniformen i rullväskan...


Vi träffades på Katalin and all that jazz där det brann en brasa mitt i lokalen och det var riktigt mycket folk i farten. Jag beställde en "Skagen" som var en mörk bit bröd med en fantastiskt god skagenröra ovanpå och en god sallad bredvid.  Annars är Katalin mest känt som en mycket uppskattad musikscen med artister av klass. Snart ska t ex Markus Krunegård, Moneybrother och min stora favorit Nils Landgren med vänner komma dit.


Det har blivit mycket restaurangmat de senaste dagarna bl a en fantastisk chili con carne på Clarion hotel i Östersund.


 


Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards