Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Hilla - 13 februari 2014 13:34


Jag gör en fisksoppa till middag ikväll med både abborre, gädda och lax i. Efter det blir det tunnpannkakor med fruktsallad och vispgrädde. Mums!!!


Fisksoppan är lite fuskig (man får fuska ibland). Jag har köpt Västkustsoppa (en pulversoppa) som jag toppar upp med purjolök, fisk och lite räkost.


 
  


Fruktsalladen gör jag med banan, kiwi, apelsin och äpple...


Idag är jag mycket glad över mina små suffléformar som jag köpt på COOP. Jag köpte åtta formar och det var till ett kanonpris, endast 19.90 för fyra formar. De här ugnsformarna kan man göra olika midddagstilbehör i, som potatisgratäng eller poatatismos med västerbottenost, minisuffléer och olika efterrätter.


 


#fisk #soppa #mat #matprat #frukt #fruktsallad #pannkakor #shopping #ugnsformar

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards