Alla inlägg den 22 februari 2016

Av Hilla - 22 februari 2016 09:46



Vi har planer på en resa till Wien i vår. Mest för att vår dotter pluggar där den här terminen, men så klart lockar matupplevelserna också. Jag vet att Wien är känt för sina caféer och sin sachertårta men mycket mer än så vet jag inte. Har du koll på vad man ska äta i Österrike? Om inte annat kan jag googla på det...


Hur som helst söker jag nu en flygresa för oss och då fick jag tips om att använda en hemsida där det lätt att hitta en billig flygresa och man kan ställa in sökningen efter pris, resläng och antal mellanlandningar t ex. För oss blir det en flygbokning för mig, maken och sonen och vi åker över en långhelg i maj. Åh vad jag längtar!


 


#hilla #flyg #bokaresa #resa #Mat #matprat #sachertårta #wien

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards