Alla inlägg den 2 maj 2024

Av Hilla - Torsdag 2 maj 18:27

Dagens middag blev pasta med purjolök, vitlök, skinka, tomater, svart trumpetsvamp, parmesan och en redd sås av mjölk, creme fraiche och kryddor. Gott!

#hilla #hillasmatprat #pasta

Av Hilla - Torsdag 2 maj 11:25

Jag har jobbat tre dagar och varit på resa. Nu är det däremot ledigt och faktiskt semester i nära på två veckor. Underbart!

Jag började dagen med att gå upp tidigt och åka till gymmet. Sen en fika på centralstationen innan bussen gick ut till landet.

Jag bli hämtad av maken vid en busshållplats i Norrtälje och så ska vi handla mat innan bilen tar oss till sommarstugan. Det ska bli ljuvligt i det fina vädret.

Så här vackert var det imorse på väg till gymmet.

#hilla #hillasmatprat #gym #latte #sommarstuga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards