Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Hilla - 6 februari 2012 10:00


För ett tag sedan åt dottern och jag lunch på restaurang Panini i Uppsala... Jag valde grekisk sallad och den var otroligt god med mycket fetaost och massor av kvalitetsoliver. Jag räknade till 25 oliver i min sallad - det var t o m mer än jag orkade äta upp. Dottern valde att äta pizzaslices och hon var också mycket nöjd.


Vi har ätit på Panini på kvällstid någon gång förut också och då har vi kanske inte varit riktigt lika nöjda. Jag tycker restaurangen passar bäst som lunchställe...


Jag har en förmiddag i London  idag men hinner bara ut en snabb  sväng. Det finns en Marks & Spencer-butik alldeles intill hotellet och det får bli mitt mål. Kanske köper jag några goda kakor i någon matbutik - jag älskar shortbread. Har jag tur hittar jag "marmite" till min pappa. Marmite är en sojaprodukt och det är inte många andra jag känner som gillat det och det luktar rätt illa också... Köper jag detta får jag iaf en glad pappa!!

   


   


Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards