Alla inlägg den 5 november 2021

Av Hilla - 5 november 2021 16:25

Igår blev jag bjuden på restaurangen "Dryck och mat" som födelsedagspresent från min man.

https://dryckochmat.se

Jag har inga bilder men titta gärna in på deras sociala medier eller hemsida för bilder och meny.

Deras "dryck och mat meny" var beställd och det var en av de bästa middagar jag ätit. Väldigt trevlig och kunnig personal med stor kunskap kring det som serverades både i glasen och på tallriken.

Obs! Jag är inte sponsrad.

Andra restauranger som jag verkligen uppskattar i Uppsala är Hambergs fisk och Villa Anna.

Tidigare idag var vi på Salnecke slottscafé då min svåger ställer ut sina målningar där. Det blev en god potatis- och blomkålssoppa med smörgås till lunch.

#hilla #hillasmatprat #dryckochmat #salneckeslottscafe #restaurang #cafe

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards