Alla inlägg den 10 juli 2022

Av Hilla - 10 juli 2022 21:34

Jag tog mig en promenad i eftermiddags och som tur var hade jag en påse i fickan. Jag hittade mängder av kantareller. Skogens guld verkar gilla det varierande sommarvädret.

#hilla #hillasmatprat #kantareller #skogensguld

Av Hilla - 10 juli 2022 15:35

Igår närvarade vi vid en vigsel för våra vänners son och sonhustru. Vi var inte med på middagen som hölls för den närmaste familjen. Istället var vi ett gäng kompisar (som också var med vid vigseln) som åt middag tillsammans på restaurang Granhof i Uppsala. Efter det tittade vi på fotboll tillsammans i ett av våra vänners hem. En riktig fin och härlig dag!

https://www.granhof.nu/

Vi har varit på Granhof väldigt många gånger nu och trivs med den familjära känslan där. Observera att jag inte är sponsrad.

Nu är vi tillbaka vid sommarstugan och njuter av en skön och lugn dag.

En enkel fika på trappan invid sommarstugan med körsbär och knäckebröd med avokado.

#hilla #hillasmatprat #bröllop #Granhof #restaurang #fika #körsbär #avokado

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards