Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Hilla - 6 oktober 2011 13:00

Jag har hittat ett smidigt sätt att hitta trevliga restauranger med en väldigt bra möjlighet att boka bord via nätet också... Ofta vet man ju inte vart man ska gå, särskilt inte om man är i en ny stad. Genom Bookatable får man många bra tips och omdömen om restaurangerna.


Man kan söka efter ort, typ av mat och prisklass. Så om man t ex söker efter restauranger Kungsholmen kan en mysig kvarterskrog som denna dyka upp...

- Klicka på länken -

Av Hilla - 6 oktober 2011 10:35


Sonen går sitt sista år på gymnasiet - på byggprogrammet. Just nu har han en teoriperiod men så idag blev han ledig från skolan. Då passar på att jobba extra på sin praktplats och det är trevligt när man kan tjäna ihop lite extrapengar.


Jag plockade ihop rester från gårdagens middag till hans lunch och som vanligt använde jag en sån här burk... den är perfekt till lunchlåda.


 


Idag äter han kyckling som gratinerats med parmesanost och ugnsstekt med lite grädde i botten på formen och kokt potatis till det.

Presentation


Hillas matprat

Hör av dig till mig!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

På café...

 

Mat på resa...

 

Festmat...

 

På restaurang...

 

Vardagsmat...

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards